آخرین مطالب ارسالی




















بزنید
با تشکر
سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان فقط با اینترنت اکسپلورر قابل استفاده می باشد
جهت ورود به سامانه سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان بر روی لینک زیر کلیک کنید:
سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان
برچسبها: آدرس سیستم گلستان دانشگاه فرهنگیانکارشناس تکتونیک سازمان زمین شناسی گفت: زلزلههای سه هفته اخیر نشان میدهند که گسل تبریز تحت تأثیر حرکات صفحات بزرگ زمین قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا، رامین الیاس زاده با بیان اینکه گسل تبریز با روند شمال باختری جنوب خاوری بوده و میتوان آن را ادامه شمال باختری یک شکستگی قدیمی دانست، عنوان کرد: این گسل از ماکو تا بستان آباد به صورت مشخص قابل پیگیری است و ادامه آن به سمت زنجان توسط رسوبات کواترنری پوشیده شده است. با این وجود میتوان اثرات خطی آن را در تصاویر ماهوارهای مشاهده کرد.
وی اضافه کرد: حرکات جدید این گسل فعالیت "مورب لغز راست بر" را نشان میدهند و در بخش شمالی تبریز مؤلفه امتداد لغزی آن بیشتر است، در حالی که شاخههای فرعی جدا شده از آن، مؤلفه شیب لغزی بیشتری دارند.
وی افزود: در محدوده اطراف بستان آباد، شاخه فرعی از گسل تبریز جدا شده و در یک مسیر کمانی شکل به سمت شربیان و سراب ادامه پیدا میکند که به همراه گسلهای آستارا و دشت مغان در شکلگیری و چرخش بلوک سبلان نقش ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه تشکیل کوه بزقوش در بخش جنوبی سراب نیز نتیجه فعالیت این شاخه فرعی است، گفت: در سمت صوفیان نیز این گسل به دو شاخه جدا شده و شاخه فرعی در مسیر کمانی شکل به سمت خوی و سلماس امتداد مییابد که در شکل گیری و چرخش بلوک سهند نقش دارد. تشکیل کوه میشو نیز نتیجه فعالیت این شاخه فرعی از گسل تبریز است.
کارشناس تکتونیک سازمان زمین شناسی آذربایجان شرقی اظهار کرد: سیمای کنونی آذربایجان تحت کنترل گسل تبریز است که احتمالاً در به وجود آمدن آتشفشانهای سهند و سبلان نقش اصلی داشته است.
وی یادآور شد: عقیده برخی از زمین شناسان بر این است که گسل تبریز موقعیت "سوچر زون" را نشان میدهد که محل بخیه شدن دو صفحه توران در شمال و عربی در جنوب است و به دلیل کروی بودن زمین، هم گرایی این دو صفحه بصورت مورب انجام میشود به طوری که در مراحل اولیه به علت همگرایی و کوتاه شدگی ناشی از آن، شیب گسلها کمتر بوده و در نتیجه مؤلفه شیب لغزی آنها بیشتر از مؤلفه امتداد لغزی آنهاست ولی به تدریج و با پرشیب شدن گسلها، مؤلفه امتداد لغزی آنها غالب گشته و گسل تبریز از لحاظ مکانیزم دگرشکلی در مرحله امتداد لغزی قرار گرفته است.
وی تأکید کرد: لغزش در امتداد این گسل انجام میشود و چون انرژی در مسیر گسل توسط لرزههای کوچکتری که قابل احساس نیستند آزاد میشود، تصور میشود که گسل فعالیتی ندارد.
الیاس زاده با بیان اینکه مطالعات اخیر نرخ لغزش هشت میلیمتر در سال را برای گسل تبریز نشان میدهند، عنوان کرد: از لحاظ فعال بودن و غیرفعال بودن گسل تبریز، عنوان کردن مرحله جدید فعالیت برای آن نمیتواند درست باشد. وقتی یک گسل با نام فعال شناخته میشود یعنی دائم فعالیتهای لغزشی در پهنه آن انجام میشود. گاهی مواقع در مسیر پهنه گسلی به دلایل مختلف قفل شدگی اتفاق میافتد و در آن بخش تجمع انرژی صورت میگیرد که این عمل با آزاد شدن انرژی آنی و زلزله همراه خواهد بود.
وی افزود: کروی بودن زمین به یک گسل اجازه نمیدهد تا فعالیت آن در امتداد خط مستقیم ادامه پیدا کند در نتیجه با ادامه فعالیت گسل، شاخههایی از آن جدا شده و تمایل دارند مسیر حلقوی را در سطح زمین دنبال کنند. فعالیت بیشتر شاخههای گسلی نیز میتواند یک محدوده را در مسیر حلقوی بریده و بلوکهای جداگانهای را ایجاد کند. چنین فعالیتی در مورد گسل تبریز اتفاق افتاده و بلوکهای سبلان در شمال و سهند در جنوب توسط شاخههای جدا شده از آن شکل گرفتهاند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین بصورت یکپارچه است و بنابراین، بلوکها بصورت تکه های پازل در کنار هم قرار گرفتهاند و حرکت یکی از آنها مثل حرکت دومینو باعث جابجایی در بلوک دیگر میشود، بیان کرد: از این ویژگی میتوان برای پیش بینی زلزلههای مرتبط استفاده کرد. بنابراین در بحث پیش بینی زلزله باید رخدادهای لرزهای کل زمین را بصورت دقیق بررسی و با استفاده از مدلهای دگر شکلی منطقه موردنظر، در مورد زمان وقوع زلزله نظر داد. در مورد مکانیزم فعالیتی این بلوکها مطالعات دقیقی انجام نگرفته است.
وی همچنین در خصوص زلزلههای اخیر گفت: زلزلههای 3.7 ریشتری 29 خرداد ماه تبریز و 4.5 ریشتری دو تیرماه خوی، بیانگر فعالیت بلوک سهند بوده و زلزله 5.2 ریشتری 11مرداد ماه ایمیشلی در آذربایجان و زلزلههای هفته اخیر شربیان، مرند و هادی شهر بیانگر فعالیت چرخشی بلوک سبلان هستند.
الیاس زاده همچنین با اشاره به نقش زلزلههای 7.5 ریشتری "Georgia Island south" در تاریخ 29 مرداد ماه در وقوع زلزله های 6.4 ریشتری ایتالیا در تاریخ سه شهریور، زلزله 6.9 ریشتری میانمار در تاریخ سه شهریور، و زلزله 7.1 ریشتری شمال "Island Ascension " در تاریخ هشت شهریور امسال، عنوان کرد: وقوع زلزله های کوچک مقیاس در طول سه هفته اخیر در منطقه، به زلزلههای بزرگ مقیاس در خارج از مرزهای ایران مربوط میشود و مجموعه این زلزلههای بزرگ در وقوع زلزله های 4.7 ریشتری مرز ایران و پاکستان، 4.1 تا 3.7 ریشتری خاور ایران و 3.5 ریشتری شمال ایران در طول سه هفته اخیر و زلزله های این هفته شربیان، مرند، و هادی شهر در شمال باختری ایران نقش داشتهاند.
وی در ادامه بر لزوم بهره گیری از شواهد غیرعادی در منطقه از جمله، قطع شدن آب چشمه ها، فرونشستهای غیر عادی زمین، پیدا شدن چشمههای جدید، زمین لغزههای گسترده و سایر شواهد زمین شناسی برای پیش بینی وقوع یک زلزله تأکید کرد.
وی گفت: زلزله های سه هفته اخیر در جهان و داخل ایران نشان می دهد که حرکت صفحات بزرگ زمین، گسل تبریز را تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین امکان وقوع زلزله مرتبط با این گسل در آینده دور از انتظار نیست ولی زمان و یا مکان دقیق آن مشخص نیست. شواهدی که نشان دهد این زلزله در محدوده اطراف تبریز اتفاق خواهد افتاد یا خیر در حال حاضر وجود ندارد.
کارشناس تکنوتیک سازمان زمین شناسی یادآور شد: با این وجود وقوع زلزلههای اخیر در محدوده بین خوی، مرند و تسوج و یا بین بستان آباد، میانه و سراب، احتمال بروز زلزله در این مناطق را نسبت به دیگر شهرهای شمال باختری ایران بیشتر کرده است. مشاهده شواهد غیر عادی در منطقه مثل قطع شدن آب چشمهها، فرونشستهای غیر عادی زمین، پیدا شدن چشمههای جدید، زمین لغزههای گسترده و سایر شواهد زمین شناسی و گزارش آن به مسئولان زمین شناسی میتواند کمک موثری در پیش بینی زلزله باشد.
تبریز نصف راه جنب بانک ملت زیرزمین پاساژ اشکان 04134431814
در ادامه مصاحبه های صورت گرفته با مدیران شرکت ها که در راستای آشناسازی کاربران محترم سایت با شرکت های فعال در عرصه بازاریابی شبکه ای و سیاست های آنان صورت گرفته بود؛ سایت mlm در ادامه این روند، اقدام به مصاحبه با مدیران شرکت هایی کرده است که به تازگی پا به عرصه فعالیت بازاریابی شبکه ای گزاشته اند. در طی چند هفته متن این مصاحبه ها در اختیار کاربران محترم قرار خواهد گرفت.
شرکت جانسو تجارت به مدیریت خانم مریم محدث مجتهدی و آدرس وب سایت www.jansu.ir و با محصولاتی در رسته گروه مواد غذایی (عسل طبیعی، چای و …..) و محصولات آرایشی – بهداشتی (انواع کرم ها با کاربردهای گوناگون، عطر، لوسیون، شامپو و …..) مجوز فعالیت خود را در تاریخ 1394/09/24 دریافت کرده است. این شرکت در شهرهای اصفهان، تهران، ساری و همدان دارای شعب قانونی می باشد و مجوز تا تاریخ 1399/09/24 اعتبار دارد.
در ادامه شما را به خواندن متن مصاحبه سایت با جناب آقای قلی زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت در مورد وضعیت بازاریابی شبکه ای و سیاست ها و خطی مشی های شرکت ایشان دعوت می نماییم.
1- لطفاً مقداری از سوابق خود در زمینه تجارت وبازاریابی را بیان نمایید؟
به لطف خداوند متعال فعالیت های تجاری مجموعه از سال 1370 با صنایع غذایی شروع شد و در زمینه تبدیل محصولات کشاورزی، فراوری محصولات دامی و بسته بندی حبوبات و خشکبارتوسعه یافت. با توجه به کثرت مخاطبین شرکت و با توجه به اینکه بازاریابی شبکه ای و فروشگاه های مجازی دراقتصاد دنیا نقش تعیین کننده ای پیدا کرده اند، مدیریت شرکت بر آن شد تا فعالیت شرکت را به این سمت و سو هدایت نماید.
2- هدف شما از تأسیس شرکت وفعالیت درزمینه بازاریابی شبکه ای چیست؟
قطعاً هر شرکتی صرف نظر از دیدگاه های اقتصادی نگاهی به ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جذب جوانان کشور به عنوان وظیفه ملی دارد؛ شرکت جانسو با قصد جذب نیروهای مستعد برای توسعه فعالیت های اقتصادی که منجر به افزایش تولید داخلی خواهد شد، وارد فعالیت بازاریابی شبکه ای شده است.
3-به نظر شما یک شرکت بازاریابی شبکه ای موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ شرکت شما تا چه اندازه این ویژگی ها را داراست؟
شرکت بازاریابی شبکه ای موفق شرکتی است که می تواند کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برساند که لازمه این کار تربیت نیروهای مستعد برای فروش کالاست، شرکت جانسو فعالیت خودرا بر این اساس استوار نموده است و نتیجه خوبی هم گرفته است.
4- به نظر شما چه اقداماتی فعالیت بازاریابی شبکه ای را به سمت فعالیت شرکت های هرمی سوق می دهد و راهکارهای پیشگیرانه شرکت کدامند؟
آنچه سبب می شود شرکت ها بسوی هرمی شدن بروند عبارت است از اغواگری و ایجاد توهم در جلسات با نیت فروش کالاها ی بی کیفیت با قیمت های بالا ومعرفی کار با توهمات درآمدهای میلیونی بدون تلاش در مدت کوتاه که عملاً امکان پذیرنیست. برای پیشگیری از افتادن در ورطه فروش غیرواقعی باید کالاها مرغوب با قیمت های واقعی عرضه شوند و در عین حال آموزش های فروش کالا برمبنای خرده فروشی بدون هیچگونه اغواگری تنظیم شود وبازاریاب واقعاً برای فروشندگی تربیت شود.
5- به نظر شما برای اینکه بازاریابان یک شرکت موفق و سالم عمل کنند، شرکت چه برنامه هایی را باید مد نظر داشته باشد؟
اصول اساسی که می تواند یک شرکت بازاریابی را به سمت موفقیت هدایت نماید، عبارتند از صداقت در گفتار و عمل، شفافیت برنامه ها و هدف های شرکت و ایجاد سیستم آموزشی مبتنی بر فروش.
6- تولید کننده بودن شرکت و ارائه محصولات منحصر به فرد در موفقیت شرکت چه نقشی را دارد؟ و به نظر شما محصولاتی که شرکت ها ارائه می دهند باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا شرکت را به اهدافش نزدیک کند؟
اگر شرکت تولید کننده محصولات خود باشد مسلماً موفق تر خواهد بود؛ چون برخورد مستقیم با مصرف کننده دارد و بازخورد مسائل مربوط به کالاسریع تر و راحت تر به دست شرکت می رسد و می تواند راه گشای رفع مشکلات احتمالی در آینده باشد. همان گونه که گفته شد کالاها حداقل دو خاصیت کیفیت و قیمت مناسب را داشته باشند.
7- چه برنامه هایی برای حمایت از مصرف کننده نهایی دارید؟ و این گروه در شرکت شما چه جایگاهی دارند؟
مهمترین جایگاه دراین صنعت همانا مصرف کننده نهایی است و تنها عامل موفقیت در ایجاد کارآفرینی و در آمدزایی به صورت برد- برد ارائه خدمات مناسب برای مصرف کننده نهایی و جلب رضایت اوست، در غیر اینصورت هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.
8- چه سهمی از سود شرکت باید به پرداخت پورسانت اختصاص پیدا کند و کدام نوع از پورسانت های خرده فروشی یا مجموعه ای دراولویت طرح درآمدی شما قرار دارد و به چه علت ؟
50 % از فروش با اعمال ضریب کالا سهم بازاریاب در شرکت می باشد و اولویت پورسانت ها، پورسانت خرده فروشی و شخصی است و بعد از آن فرد روی تیم سازی و پورسانت هایی که از تیم سازی کسب می شود، کار می کند.
9- نظر شما در مورد آیین نامه موضوع تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی چیست ؟ این آیین نامه چه مقدار ضعف های قانونی موجود در زمینه بازاریابی شبکه ای در کشور را پوشش می دهد؟
مسلماً هر سیستم جدیدی که وارد یک جامعه بزرگ شود، مشکلاتی خواهد داشت علی هذا در زمینه فروشگاه مجازی و بازاریابی شبکه ای و بازاریابان و مواردی که در این صنعت مهم هستند طی آئین نامه ابلاغی به خوبی بیان شده است و انشاالله با تلاشهایی که در جهت تکمیل و اصلاح قوانین مربوط به این صنعت به عمل می آید، مشکلات احتمالی پوشش داده خواهد شد.
10- به نظر شما چه مشکلاتی پیش روی این صنعت در کشور قرار دارد و راه کارهای برطرف کردن آن ها چیست ؟
اولین مشکلی که پیش روی این حرفه قرار دارد، سوء استفاده یکسری آدم های سود جو از افرادی است که به عنوان بازاریاب و تأمین کننده وارد این حرفه می شوند و استفاده از آن ها در جهت مقاصد خودشان است. عدم اطلاع رسانی کافی به اقشار جامعه و عدم استفاده از افراد آگاه در این صنعت از دلایل اصلی بروز این مشکل است که برای جلوگیری از آن استفاده بیش از پیش از افراد آگاه براین صنعت در امور مدیریتی ونظارتی توسط دولت و اطلاع رسانی در سطح عموم راجع به این صنعت می تواند کارگشا باشد.
11- دو تخلف استراتژی فروش و فعالیت در شعب غیر قانونی این روزها خیلی به چشم می خورد، علی رغم اطلاع رسانی های انجام گرفته باز هم شاهد وقوع آن ها هستیم، به نظرتان علت ریشه ای وقوع این تخلفات چیست و برای از بین بردن آن ها چه اقداماتی و توسط کدام یک از عناصر فعال دراین حرفه باید صورت بگیرد؟
اگر ایده شرکت رسیدن به ثروت و پولدارشدن درکوتاه ترین زمان باشد، قطعاً استراتژی خودرا بر روی فروش های غیر اصولی بنا خواهد کرد و تنها راه رسیدن به این هدف افزایش تعداد نیروی انسانی و تحمیل کالا بر آنها خواهد بود؛ به طور قطع برای جذب این افراد نیاز به مکان وجود دارد و برای رفع این نیاز اقدام به فعالیت در شعب غیر قانونی خواهد شد. برای جلوگیری از این مشکلات شرکت ها با مدیریت اصولی می توانند بدون نیاز به تعدد دفاتر اعم از قانونی و غیر قانونی فعالیت نمایند.
12- بیشترین مشکلاتی که بازاریابان با آن سرو کار دارند چه مواردی می باشد و از نظر شما نقش شرکت ها در ایجاد و حل مسایل بازاریابان چه میزان است؟
شرکتی که بازاریاب در آن فعالیت می کند باید از نظر ساختار مدیریتی و آموزشی بر پایه درست و اصولی استوار باشد تا بتواند بازاریاب خود را بررسی و درمسیر صحیح هدایت نماید.
13- نقاط ضعف و قوت شرکت خود را چگونه ارزیابی می کنید؟
بزرگترین نقطه قوت شرکت انتخاب محصول با کیفیت و آموزش اصولی و حرفه ای بر مبنای علم بازاریابی شبکه ای برای این صنعت است. این تلاش با آزمون و خطاهایی روبه رو است، ولی سعی شرکت براصولی کردن هر چه بیشتر و اجرای درست این سیاست می باشد.
14- آینده بازایابی شبکه ای در ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟
چنانچه حمایت دولت، نظارت اصولی و آموزش های علمی مستدام باشند آینده ای درخشان پیش روی شرکت های بازاریابی شبکه ایی و بازاریابان آن هاست.
15- شرکت شما در پنج سال آینده در چه جایگاهی قرار گرفته ؟ آیا چشم اندازی برا ی آینده خودتان ترسیم کرده اید و چه برنامه ریزی هایی برای رسیدن به جایگاه مورد نظرتان دارید؟
شرکت جانسو برای 5 سال آتی برنامه ریزی هایی انجام داده و چشم اندازی را برای خودش ترسیم کرده است. سرفصل این برنامه ها در چشم انداز اجرای سیاست های اقتصادی بر پایه آموزش های علمی نتورک مارکتینگ و تولید و ارائه محصولات با کیفیت و حمایت و پیگیری همه جانبه شرکت از بازاریابان و مصرف کنندگان است.
16- توصیه شما به افرادی که قصد تاسیس شرکت بازاریابی شبکه ای را دارند چه مواردی است؟
کسب اطلاعات و آگاهی کامل در این زمینه قبل از وارد شدن به این حرفه مهمترین عاملی است که مدیران این شرکت ها باید برآن اهتمام ورزند.
برچسبها: دعوت به کار بازاریابی شرکت جانسو تبریزاینکه مشاهده می کنید یک تبلیغ است:
ایزوگام خود در شهر تبریز و صوفیان و اسکو را به کیانی بسپارید:
انجام ایزوگام و آسفالت در شهرهای صوفیان و اسکو
با قیمت مناسب و کیفیت عالی
بازدید و مشاوره رایگان
09145025237 _ آتابابا
هم اکنون تماس بگیرید
برچسبها: انجام ایزوگام و آسفالت در شهرهای صوفیان و اسکو با